Călătorind în căutarea unui drum

Sibiu 025

Dragii mei, aproape că pot spune că mă întorc la mine însămi. Am reluat călătoriile prin lume, ca să găsesc drumul.

A fost un sfârșit de săptămână cald, iar eu am fost în țara unui personaj atât de dens că parcă-n el s-a concentrat toată istoria de viață, dragoste și suferință din Estul Europei. Emblematic pentru lumea nouă.

Am să vă povestesc despre el într-un reportaj maraton, acum am vrut doar să vă salut și să vă spun că-mi sunteți foarte dragi.

Pentru toți cei pe care-i iubim, trebuie să ne facem timp.

Lasă un răspuns

