Îmi place. Despre cum s-o iei mai ușor

Au fost două evenimente la care n-am putut să merg anul acesta. Sincer vă spun, mă bucur!

La Balul Operei și la lansarea Elenei Udrea.

Despre Bal știam destule ca să nu mă mai amuze sau, chiar, să mă scoată din sărite. Am scris anul trecut ce cred despre sindrofia prăfuită cu iz de bordel provincial, nu mai insist. E tot ce putem noi, suntem mărunți și snobi, ne facem de râs cu orice ocazie și nu ne pasă, noi ne credem buni!

La Udrea…? Unii spun că s-au plictisit, alții că madam a stârnit aplauze frenetice! Vedeți, nimeni nu e perfect!

Dar ce voiam să vă spun? Îmi place că presa locală s-a mai destupat, e relaxată, face mișto, știe să fie și ironică. Parcă se schimbă ceva.

O ia mai în ușor, fără morga aia aerdelenescă! 🙂

PS: Acum, știți de ce cred că textele au devenit mai fresh? Pentru că s-a inventat presa de blog care a schimbat un pic stilul, l-a deconstipat. L-a făcut mai cald, mai personal și mai atractiv. Îmi place.

Lasă un răspuns

