Au descoperit America. America de Sud!

S-au întrebat. De ce în America de Sud? De ce în Santiago de Chile?
N-am niciun fel de informații, nici la prima nici la a doua mână. Dar am citit ce au scris colegii mei din presă. M-am uitat la pozele de grup. Am ascultat discursurile, nu pe toate.
Au descoperit America!
Uitaseră de ea acolo într-un colț al lumii. Dar veni foametea și decât s-o luăm spre China, mai bine în Peru! Așa se întîmplă pe timp de criză, cauți noi landuri, (Doamne, era să scriu,… cu iarbă proaspătă!)

2 gânduri despre “Au descoperit America. America de Sud!

Lasă un răspuns

