Îmi pare rău și o concluzie

Oameni buni, în primul rînd îmi cer scuze pentru că n-am mai scris pe blog, merit să mă părăsiți.

Dar să nu o faceți. Vă rog.

Vreau să vă spun că am lucrat mult la ziar în ultimele zile, colegul meu a fost în concediu și n-am mai apucat să vin la întîlnirea noastră.

Plus că am fost la alte întîlniri, cu politicienii, (fac o serie de interviuri)…

Am să vă spun concluzia, trista concluzie: să știți că sunt de două categorii: șmecheri și impotenți.

Șmecherii se folosesc de impotenți așa cum se folosesc și de noi.

Impotenții se folosesc doar de noi.

Un gând despre “Îmi pare rău și o concluzie

  1. mai e, sigur, inca o categorie, cea a smecherilor impotenti. parafrazand un mesaj publicitar, as zice ca eu stiu cativa, stii si tu cativa, bref, sunt multi. toata ziua-i vedem si auzim. oare astia de cine se folosesc? tot de noi, sigur ca da, suntem o masa de manevra inerta. ii vedeam azi la stiri pe spaniolii iesiti in strada impotriva masurilor de austeritate anuntate pentru 2013. inainte au fost grecii. noi ce-am facut? nici macar dupa ce-au fost aplicate n-am facut nimic. sa fie acelasi blestem mioritic ce ne tot loveste?!

Lasă un răspuns

