În căutarea lucrurilor cu adevărat importante

Astăzi am plecat pe urmele unui om fantastic și l-am găsit. E unul dintre cele mai grele reportaje ale mele, va apărea în Transilvania Reporter de luni. Fotografiile adevărate le veți vedea acolo, acum doar o incursiune subiectivă.

Vreau să vă spun însă ceva. Să faci dintr-un subiect mort unul viu este al naibilui de greu, pentru că tu trebuie să faci totul, el, subiectul, nu mai face nimic!

În sfîrșit, povestea pe care am descoperit-o astăzi explică teribil de bine ce ni se întîmplă, de ce sîntem așa. Așa de orbi.

Acum, doar eu și niște ziduri pe care le iubesc.

3 gânduri despre “În căutarea lucrurilor cu adevărat importante

  1. Vei reusi sa duci cu bine acest angajament si sunt sigura ca va retrai din nou, poate cu un suflet plin de vita adunata din amintiri… Iti doresc mult succes si ma bucur sa pot citi si eu

  2. Vei reusi sa duci cu bine acest angajament si sunt sigura ca va retrai din nou, poate cu un suflet plin de vita adunata din amintiri… Iti doresc mult succes si ma bucur sa pot citi si eu

    Otilia L: Dragulescu

Lasă un răspuns

