Sondaje: votantul USL este produsul televizorului

Dintr-un sondaj IRES, reiese că profilul alegătorului la REFERENDUMUL 2012 este femeie, cu vârsta cuprinsă între 36 şi 65 de ani, cu studii medii/şcoală profesională, femeile venind la urne în proporţie de 52%.

Deşi pe lista prezenţilor la vot se observă un număr mai mare de femei, acestea au fost mai indecise decât bărbaţii în privinţa modului în care vor vota.

Dacă suprapunem portretul acesta peste cel al spectatorului Antenelor, nu vom avea decît o confirmare: ele sînt produsul telepoliticii!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s