Mitingul lui Traian Băsescu, plus și minus

Am fost acolo în acest weekend, iar prietenii m-au întrebat cum mi s-a părut.

Am să vă răspund scurt: Traian Băsescu este pregătit pentru campanie, e ca peștele în apă. Ceilalți însă nu. Au oscilat între furie bădărană, gafe și romantisme inutile. Echipa lui Traian Băsescu este amețită de ce i s-a întîmplat și reacționează diform, haotic, ineficient.

Regia de spectacol surprinzător de bună, cu tot ce-i trebuie, o simbolistică bine aleasă și surprinzătoare. Nu știu ce efect are aspectul artistic al unei astfel de manifestații, dar aici au fost cîteva plusuri. Și participarea a fost destul de bună, destui fani ca să conteze. USL a tăcut și bine au făcut, aici au avut tact. Ardeleni!

PS: Am fost și la întîlnire cu MRU, știu că așteptați să vă spun ceva. Am cîteva concluzii pentru aceste zile. Dar pentru că el este din alt film, îi rezerv alt tratament. Aici e necesar să ne oprim un pic mai mult și nu acum.

Lasă un răspuns

