Unde sînt bărbații adevărați?

Am povestit o bucată de vreme cu un bărbat care mi-a vorbit întruna despre cît de căcat sînt alții. Ăia de colo, de dincolo, de peste tot: sînt toți de căcat! Partea aia de țară e zero, e de căcat, orașul cutare e de căcat, indivizii ăia sînt de căcat!

Aha, mi-am zis.

Și m-am gîndit, ascultîndu-l, că bărbații de azi își creează niște falși adversari, niște inamici pe care cînd îi demonizează cînd îi ridiculizează într-o luptă închipuită din care ei să iasă învingători. Iar „lupta” asta cu cîte un cacat de ici și de dincolo le umple timpul și pieptul de mîndrie. Un surogat de bărbăție.

PS Unde mai pui că în condițiile astea nici nu se mai poate face nimic in afara de zbaterea asta degeaba, dacă e atîta căcat în jur!

Lasă un răspuns

