Deșănțarea unor oportuniști

Nu m-aș fi apuncat de dialoguri furioase pe tema oportunismului unora dacă nu m-ar fi provocat. Nesimțirea e prea mare ca să intri pe blogul meu și să mă împroști cu noroi, nu pot să nu reacționez.

Vreau să vă spun că n-am susținut pe nimeni în această campanie electorală și nici nu o fac.

Eu sînt un om liber și așa voi rămîne. Mi-am plătit libertatea cu ani de zile fără job, cu tăceri și părăsiri de care nu i-aș fi crezut în stare pe „prietenii” mei, oricare au fost ei, din toate sferele.

Au început să mă sune numai după ce am ajuns din nou în presă. De parcă n-aș fi fost același om?!

Ce cred eu despre ei e altceva.

Dar au apărut și ticăloșii care cred că dacă îmi pun etichete neconvenabile mă lovesc și mă trimit din nou în neant.

Ce nu știu ei, însă, e că pînă și în domeniul acesta nu opiniile politice contează la un moment dat, ci profesionalismul.

Sincer, am foști colegi care fac acum campanie USL, unii fac oportunist sluji la Emil Boc după ce ani la rînd l-au atacat. Ba mai mult, unii îi fac cu ochiul aici și-l porcăiesc fără să semneze, pe un site din București.

Unii au făcut campanii PSD după aceea emisiuni bănoase cu PDL, apoi și-au luat case și masini și au scuipat mîna care i-a hrănit. Au fost și cu unii și cu alții, nu principial, să ne înțelegem, ci pe bani.

N-am luat niciodată nimic și n-am cerut niciodată nimic de la nimeni.Am cerut doar să-mi fac meseria atunci cînd s-a putut.

Familia Mărghitaș a sărăcit, n-a propășit, și asta pentru că mi-a susținut verticalitatea și consecințele ei.

Cei care mă atacă acum știu asta, dar fac o mîrșăvie fără margini insinuînd apropierea mea de un partid deși ea nu există. Există doar un jurnalist care observă derapaje, nereguli, neconcordanțe și la stînga și la dreapta.

Dar oportuniștii judecă lumea după cum sînt ei.

Lasă un răspuns

