Migratorii

Ele se întorc de fiecare dată. Poporul zburător se întoarce. Spre deosebire de oameni, migrația lor e o continuă întoarcere la locul „atins”. E o formă de iubire.

PS Cred că filmul „Poporul migrator” este o capodoperă. M-am uitat fascinată la el, de la cap la coadă, nu-mi amintesc nici să fii respirat între timp. Sînt moartă, moartă de invidie că nu l-am făcut eu! N-am simit asta față de niciun altceva pînă acum. Vă dați seama că nu poate exista vis mai frumos decît să zbori cu păsările cerului?

Lasă un răspuns

