Noutăți de la UBB. Cum ar arăta, punct cu punct, universitatea condusă de Daniel David

Iată că avem și un program detaliat, o ofertă explicită de acțiune din partea profesorului Daniel David, pentru candidatura la funcția de rector al UBB Cluj.

Iată aici linkul spre text.

David se angajează la schimbare, promite măsuri cu deadline-uri clare, intră în competiție punînd acest program pe masă, primul pas spre altceva. Și așteaptă reacțiile colegilor.

PS: Am să vă povestesc aici cum a ajuns Andrei Ciubuc pentru a patra oară prefectul studenților din UBB. S-a prezentat în fața studenților, a colegilor lui care urmau să voteze, fără niciun program, fără nicio idee formulată în vreun fel, în legătură cu ce vrea el să facă. A spus doar atît: Pe mine mă cunoașteți, știți cine sînt. 🙂 Și a fost reales.

PPS: Semnalez o ciudățenie. Am încercat să-i dau un replay domnului profesor pentru că mi-a trimis programul, dar s-au întors toate. Mi s-a mai întîmplat astfel doar după ce am primit schița sa de program, acum vreo două săptămîni. Colegii profesorului au confirmat faptul că au aceeași problemă.

Aviz inginerului de sistem de la UBB: se întîmplă ceva pe serverul universității!

2 gânduri despre “Noutăți de la UBB. Cum ar arăta, punct cu punct, universitatea condusă de Daniel David

Lasă un răspuns

