Un deputat, la ușa cortului, amenință: Tropot de cai, eu vă voi fi nașul!

Ce vedem noi la televizor credeți că este nivelul clasei politice? Nu, acela este nivelul „de sus” al clasei politice, să-l vedeți pe cel de jos!

Am citit cu uimire textul de mai jos, citiți-l și dumneavoastră, veți înțelege multe despre lumea în care trăim. Rareori mi s-a întîmplat să găsesc ceva atît de relevant în formă concentrată despre cum arată viața politică din provincie, care sînt evenimentele ei, nivelul de gîndire și exprimare. Dar și despre presă, aici avînd o mostră uimitoare de maculatură electronică.

Întîmplările povestite de un deputat de Alba, petrecute în cortul portocaliu, la o sărbătoare cu nume halucinant („Tropote de cai în Țara Vinului”!) par tot ce e mai important pe acolo, zugrăvesc o lume măruntă presărată cu amenințări ca-n filme, într-un limbaj de copil care n-a luat bacul.

Omul, care povestește ceea ce veți citi dumneavoastră mai jos, ia săptămînal avionul, zboară spre capitala țării, stă la un hotel de cinci stele, merge în Parlamentul României și face legi pentru țară.

E realitatea pe care noi o întreținem și o tolerăm.

Iată textul:

În data de 9 octombrie 2011, pe poligonul de la Micesti a avut loc evenimentul „Tropote de cai in Tara Vinului”, evenimentul traditional organizat de PDL Alba. Printre cei prezenti s-a numarat si deputatul de Alba Iulia Calin Potor (fost membru PDL, actualmente PNL).

La un moment dat, Potor a fost invitat alaturi de consilierul local Gabi Plesa (PNL) sa mearga in cortul in care se aflau liderii PDL. A urmat insa un incident si un articol denigrator in presa.

In conferinta saptamanala de presa, deputatul Potor a tinut sa clarifice acel episod:

„Vreau sa risipesc o falsa a dilema a PDL-ului. Calin Potor nu pleaca din partid (n.a. – PNL). A inceput o campanie pe care eu o asteptam, o campanie murdara, mizerabila, dupa cum sunt cei care o fac, de oameni care incep sa intoxice prin presa, prin canalele pe care le au…

Ma asteptam la aceste chestiuni, dar nu te astepti totusi sa vezi ca oameni pe care i-ai cunoscut pot sa fie asa de jos. Fac referire la „Tropote de cai in Tara Vinului”, actiune facuta pentru albaiulieni de catre un partid, in care in calitate de albaiulian si de parlamentar ales de albaiulieni mi-am permis sa ma duc, fara sa deranjez oficialitatile, fara sa fac nimic care ar putea deranja pe organizatori. Am fost invitat impreuna cu Gabi Plesa si cu Dan Simedru in cortul portocaliu al oficialitatilor. Am refuzat de cateva ori, dar apoi am considerat ca este o chestie de normalitate, ca si in politica trebuie sa existe comunicare si normalitate in momente de sarbatoare. Nu eram in campanie electorala declarata, nu trebuia sa ne omoram pe scena. Am acceptat acea invitatie, am intrat intr-un cort gol, nu era nimeni. Omul care a organizat toata acea primire a fost Paul Voicu, s-a grabit sa ne taie slaninuta, branza telemea si paine, sa ne ofere un pahar de ceva, moment in care a aparut toata echipa lui Hava, pentru ca el nu mai stie sa umble singur: cunoaste greu orasul si se pierde. Bineinteles ca am fost apostrofat pentru emisiunile de la un anumit post de radio care nu-i convin dlui primar si mi-a reprosat ca de ce nu iau apararea familiei lui. Nu tin minte la vreun post la care eu am fost sa se fi discutat de Mircea Hava si de familia lui. De aceea am spus ca nu cred ca este cazul sa apar pe nimeni si nu sunt avocat pentru a apara pe nimeni. Daca cineva are o chestiune de rezolvat sa si-o rezolve barbateste sau cum considera de cuviinta. Cam astea au fost discutiile.

Dar n-am prea inteles atunci de ce am fost invitati…

O dezamagire mare fata de calitatile de fotograf ale lui Mircea Metes, care cu bucurie purta un aparat foto dupa gat si s-a chinuit sa ne faca poze. Dupa care dictonul „hotul striga hotii”, va dati seama ce bucuros am fost sa stau sa mananc si sa beau cu onor conducerea Primarie, de aici marea problema: „Pleaca Potor!” Ei bine, nu pleaca Potor. Sa steie linistiti: daca cineva le va sta in ceafa si le va sufla in ceafa este Potor, si daca vor viata de familie frumoasa va spun: sunt in familia lor, in sensul ca eu le voi fi nasul. Le voi fi nasul PDL-ului si la Primarie, si in ceea ce priveste Consiliul Local si sper sa am o contributie hotaratoare si la nivel de Consiliu Judetean si la castigarea alegerilor in Judetul Alba”.

Sursa: Ziare.com
Lasă un răspuns

