Gînduri de sîmbătă, înainte de a începe încă o săptămînă grea

Dragi prieteni, ştiu că v-am promis reportajul de la Roşia Montană. El este în faza finală, îl veţi avea la începutul săptămînii viitoare, pentru că în weekend trebuie să vă relaxaţi. De aceea vă ofer povestea obişnuită de sîmbătă, iar săptămîna viitoare în legătură cu Roşia Montană vă pregătesc şi o surpriză.

Zilele acestea mi-am dat seama cît de dor îmi e de mările lumii. Am înţeles ce forţă ne trage spre ele şi de ce mintea noastră nu poate scăpa de sirenele lor albastre.

Pentru că prea mult pămînt îi strică oricui, pentru că apele verzi trebuie să ne spele sufletele de zgură măcar din cînd în cînd.

Mările lumii sînt ca un pîntece în care ne întoarcem uneori. Să luăm tăcere şi putere. Să le iubim.

Lasă un răspuns

