Un altfel de dar de la Gazetino

Dragi prieteni, v-am obișnuit la sfîrșit de săptămînă cu o poveste în dar. De data asta, mă așez în iarbă, cu ochii pe cer, oriunde voi fi și mă gîndesc la voi. Va trebui să aflu dacă mai pot să mă țin de voi, în zbor.

4 gânduri despre “Un altfel de dar de la Gazetino

  1. Multumim pentru darul frumos! Zborul tau este lin, iar noi ne vom atinge usor de aripile tale sa putem zbura impreuna. Un week-end pe masura linistii pe care mi-ai transmis-o iti doresc! 🙂

Lasă un răspuns

