Orașul din gunoaie. Un nou concept cultural?

Am înțeles. În lume sînt cutremure. În capitală se dau lupte pentru căderea guvernului, la partid se războiesc două ditamai taberele, care să pună un președinte. Ba se mai alege și un mitropolit de care depind cîntările electorale din naosul bisericii. Am înțeles și că atunci cînd afară e cald deschizi ferestrele pentru că nu știi cum se închide centrala, asta fiind încă una din marile probleme.

Înțeleg deci, că sînt om și eu, cu ce probleme majore se luptă unii oameni. De aceea, am așteptat cuminte să văd dacă nu se rezolvă de la sine și problema mea. E o problemă minoră, minoră rău e tot, că mi-e și rușine să o spun.

Dar vine cineva să-mi ia și mie gunoiul de la poartă?… Gunoiul,totuși, cine ia gunoiul?!

Scuze, cam asta e problema mea…

PS: Aflu acum că mașinile s-au dus la o expoziție de gunoiere și că de două săptămîni defilează prin fața edililor, ca să arate, nu știu ce! Între timp, tot centrul Clujului zace sub gunoi, la noi pe stradă trag cîinii din saci noapte de noapte, iar vecinul Popescu a venit cu știrea falsă, pe care a auzit-o de la unii, că gunoierii ar trece marți după-masa! Toată strada s-a umplut de saci și tomberoane, dar degeaba! Nici urmă de gunoieri.

Încep să cred că e un fel de happening modern și face parte din pregătirea Clujului pentru a deveni capitală culturală europeană. Dacă e așa, sorry!, nu mă pricep eu la artă, mă duc să scot iar sacii! Deși… nu știu dacă pungile au culoarea potrivită!

Lasă un răspuns

