Ne-am făcut oameni mișto! Românii plîng, dau flori și nu mai vor să treacă pe la bancă!

Institutul Român de Evaluare și Strategie a făcut un sondaj în care, surprinzător, nu ne mai întreabă pe cine am vota mîine dacă ar fi alegeri, ci dacă sîntem și noi oameni! Dacă mergem la biserică, la aniversări, dacă am cumpărat flori și dacă am plîns în 2010. Nu știm pe cine interesează profilul comportamental al românului pe timp de criză, dar rezultatele sînt relevante.

Încă sîntem oameni, asta e concluzia. 70% dintre noi am plîns cel puțin o dată în 2010, 83% am mers la biserică, 88% am făcut o faptă caritabilă și 70% am cumpărat flori. Nu prea cumpărăm cărți și nu trimitem scrisori. Dar mai ales, nu mai dăm pe la bănci, ni s-a cam aplecat de la creditul cu buletinul. 91% dintre români n-au mai făcut credite în 2010. Sîntem mai chibzuiți!

Ce a mai făcut criza din noi? Ne-a închis în case. 77% n-au fost la niciun spectacol, iar 81% n-au plecat de acasă în concediu.

Lasă un răspuns

