Ghici cine vine la tine? România din cutia poștală

Mi-am pus galoșii de gumă, ăia afectați de razele de lună și am ieșit la poartă. Vecinul Popescu cu un fes de noapte, cu șuba peste pijama, zice: v-am adus asta, că poștașul nu v-a găsit! Mulțumesc frumos omului și mă mir de cît de temerar e. Trebuie să fie ceva important.


O, da! O felicitare de la Alin Tișe, președintele Consiliului Județean. Pe spate, realizările locale, de la A la Z. Plus un dezacord, micuț. Bun, zic, le arde de scris. Încă una. Pentru că trebuie să vă mărturisesc, mie are cine să-mi scrie.

Mi-a scris Mircea Geoană de un Paști, pe spatele unei cărți poștale cu Maica Domnului. Maica Domnului mai arăta cum arăta, dar Geoană avea o privire tîmpă și buze date cu roșu. Te lua cu fiori.

Mi-a trimis vedere și Horia Uioreanu, cu biserica din Lujerdiu și poza lui într-un colț, așa, cu schepsis plasată, cum ai decupa o bucățică. Zice artistul, creatorul operei: dacă vreo măicuță vrea s-o pună la icoană, să-l poată rupe ușor pe domnu’ deputat, de aia am făcut adăugirea aici, în colțul de sus, unde ar fi fost cerul. Eh, iată niște oameni modești! Dar de ce să-l rupă, Doamne ferește!? Că e frumos domnul deputat și chiar îi stă bine acolo, deasupra lumii, într-o bucățică de nor! E numai potrivit!

Mi-a scris și Traian Băsescu, nu mai știu cu ce ocazie, dar cartolina era printr-o carte, îi făcuse copilul mustăți și-i pusese șuvița la loc, arăta bine. O caut și v-o arăt, dacă vreți. Calendar cu Elena Udrea n-am primit încă, dar speranța nu e pierdută detot. Mai e pînă în 2011.

P.S.: Dacă nu mă găsiți, lăsați la domn’ Popescu. Sau lăsați-le în cutia poștală, că mai sînt acolo niște facturi, poate le citesc și ei. Și fac repede un calcul: cam cu cîte cărți poștale s-ar putea plăti toate facturile de pe strada mea.

2 gânduri despre “Ghici cine vine la tine? România din cutia poștală

Lasă un răspuns

