Cum am devenit prietenă cu Fier Forjat

Ce chestie și Facebook-ul ăsta! Nu încetez sa ma minunez cîți îmi cer zilnic, prietenia. Azi am devenit prietenă cu Fier Forjat. Cu Institutul Diplomatic și cu gara din Pașcani. Dar cea mai dragă prietenă îmi este o vilă din București. Mi se pare mișto.

Să nu uit Scările interioare și nici Copiii bine crescuți. Ei îmi sînt prieteni mai de demult, adică de o săptămîna, chiar. Cred că am și o prietenie înaintată cu Ghidul Moldovei, dar și cu o Companie de zboruri interne. Ieri m-am împrietenit cu un colier de perler și cu o agenție de plăți. Se întîmplă repede, să știți. Nu mai e ca altă dată să faci cunoștiință azi și să te tooot conversezi pînă te faci prieten cu cineva. Nu, îi ceri prietenia lui Victor Ponta, imediat ți-o dă. Și Toader Paleologu, ce să mai vorbim de Ecaterina Andronescu. Prieteniile se leagă șnur, de la Anvelope Oradea la Butoaie de sticlă Satu Mare și Teatrul Mic, toți sînt legați printr-o prietenie la minut.

Mă întreb cum va fi de Crăciun sau de Paști. Ce să-i scriu Gării din Pașcani? Dar Scării interioare? „Dragă prietenă îți urez de Crăciun…” Sau lui Fier Forjan, ce-i scriu…? Mai interesant va fi ce-mi scriu ei mie.

Dar dacă le trece prin cap prietenilor mei cei noi, să vină de ziua mea, la mine? Vă dați seama? Am dat eu fursecuri la vecini, dar la toată gara din Pașcani nu cred că fac față!

Lasă un răspuns

